جملات عاشقانه زیبا | جملات ناب عاشقانه کوتاه و احساسی

.

 جملات مفهومی عاشقانه جدید
  
 نفسم شاید دلیل زنده بودنم باشد

ولی بی شک

تو تنها دلیل همین نفسی

 

__________________________

 

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم

که به جای خانه برای عشقمان

جاده خواهم ساخت

 

__________________________

 

یه وقتایی فراموش کردن بعضیا

مثل فراموش کردن نفس کشیدنه

درست مثل فراموش کردن تو

 

__________________________

 

تو را باید یک نفس بویید

حیف است عطرت را هوا ببلعد

 

__________________________

 

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت

تو ساده باور کن

که من سخت دوستت دارم …

 

جملات مفهومی عاشقانه جدید

جملات عاشقانه زیبا

 

عشق فریب بزرگی است

اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست …

 

__________________________

 

صبح یعنی مست صدای تو

ظهر یعنی انتظار تو 

عصر یعنی دلتنگم برای تو

شب یعنی یاد تو 

و تو یعنی تمام لحظه های من

 

__________________________

 

بعضی ها خودشان

دلیل دوست داشتنشان می شوند

آنهایی که می گویند

با هم راه برویم

با هم درستش می کنیم

با هم کلا کیف دارد

 

__________________________

 

از تو دور بودن پر توقعم کرده 

حالا دیگر تمام تو را میخواهم

تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین 

 

__________________________

 

آنقدر دوستت دارم که پروانه ها گیج می شوند

گل ها تعجب می کنند

و باران دلش آب می افتد !

 

__________________________

 

عاشقانه دوست داشتنت

تنها کار عاقلانه ای ست که از دلم بر می آید

 

__________________________

 

بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد

بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت

 

__________________________

 

و عشق اگر با حضور همین روزمرگی‌ ها عشق بماند عشق است

 

 

جملات رمانتیک و جذاب عاشقانه

جملات ناب عاشقانه کوتاه

 

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف

و من از دور ببینم که پر از لبخند است : چشم و دنیا و دلت

 

__________________________

 

 وقتی قهر میکنه

باید بش بگی میای بغلم

یا بیارمت

 

__________________________

 

عاشقم باش و کنارم بمان

بگذار آوازه ی عشقمان چنان در شهر بپیچد که روسیاه شوند

آنها که بر سر جداییمان شرط بسته اند

 

__________________________

 

تمام دنیا هم که بروند

تمام دنیا هم که نباشند

تمام دنیا هم که مرا نخواهند

تمام دنیا هم که آوار شود برسرم

تو هستی

همین برای یک عمر دلخوشی کافیست

 

__________________________

 

می خندی و زمین بهشت می شود

باید بوسید

دست طرّاح خندهایت را

 

__________________________

 

نگاهم به جهان رنگ میگیره …

من ،خوشبخت ترین بانوی این جهان خاکی ا

م وقتی جهانم با تو قسمت میشه

 

__________________________

 

رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن

هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد

 

جملات زیبای عاشقانه

عکس عاشقانه کارتونی با جملات زیبا

 

 من تو را دوست دارم

نه از روی تنهایی

نه از روی نیاز

تنها به این دلیل که تو سزاوار عشق منی

 

__________________________

 

زندگی؛ ساخته عشق است

 به هر اندازه عاشقی به همان اندازه زندگی خواهی کرد

 

__________________________

 

جانم باش تا به لبم برسی

می خواهم همه ببینند با تو جان به لب شدم

 

__________________________

 

خوشبختی همین کنار هم بودنهاست

همین دوست داشتن‌ هاست

خوشبختی همین لحظه‌های ماست

همین ثانیه‌‌هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده‌ایم

 

__________________________

 

هر شب قبل از خواب

بى آنکه با خبر باشى

جولان میدهى در خیالم

گاه با لبخندى گوشه‌ لب

گاه با اشکى سرازیر از گونه

به هر جان کندنى شده

خودت را نه

خیالت را حبس می‌ کنم در خوابم

 

__________________________

 

قشنگی عشق به این است

که کسی باشد بی وقفه

تو را دوست بدارد …

 

__________________________

 

تو تنها می‌ توانی

آخرین درمانِ من باشی …

و بی‌ شک دیگران

بیهوده می‌ جویند تسکینم …!

 

__________________________

 

تمام آنچه دانسته‌ ام

همین است:

تو عشق منی

و آنکه عاشق است هیچ چیز نمی‌ داند

 

جملات ناب عاشقانه کوتاه

جملات زیبای عاشقانه

 

تا عطر تنت اینجاست

نبضم به تو وابسته‌ ست

با بوی نفس‌ هایت

جانانه شدن با من

 

__________________________

 

باخیالت زنده‌ ام

رویای من تعبیر شو

در کنارم زندگى کن

در کنارم پیرشو

 

__________________________

 

اشتباه نکن

نه زیبایی تو، نه محبوبیت تو

مرا مجذوب خود نکرد

تنها آن هنگام

که روح زخمی مرا بوسیدی

من عاشقت شدم

 

__________________________

 

تو دوست داشتنی‌ ترین پیچکی هستی

که دلم می‌ خواهد

به دست و پای زندگیم بپیچی

و مدام قد بکشی در لحظه‌ هایم

و حالم را خوب‌ تر کنی

 

__________________________

 

قشنگ‌ ترین موسیقی جهان

صدای قلب کسی‌ است

که عاشقش هستی

 

__________________________

 

تو همانی که می‌ شود

چای را کنارت

بدون قند شیرین نوشید

 

جملات عاشقانه زیبا


 

حرف بوسه که بیاید

لب‌ هایم پیش قدم بوسیدن

مُهر پیشانی‌ ات می‌ شود

هر روز، هر لحظه، هر ثانیه

و به نیت بوسیدن پیشانیت

قد علم می‌ کنم

 

__________________________

 

گفته‌ اند به کم قانع باشید

من به همین عاشقانه نوشتن از تو

قانع‌ ام ..

آرام می‌ گیرم به همین آب باریک عاشقی

 

__________________________

 

برای خنده‌ های تو، صدای تو

دلم تنگ‌ است

اگرچه با خیالت

لحظه‌ لحظه گفتگو دارم

 

__________________________

 

من به اعتماد حضورت

به جهان پشت کرده‌ ام

که تنها، تو

پشت و پناه من شوی

 

__________________________

 

تو موسیقی بی کلامی

و من دوست دارم

هر روز تو را تکرار کنم

تو نهایت آرامشی

 

__________________________

 

چه حالِ خوبی ست

هواى دونفره

دست‌ هاى دونفره

یک آهنگِ دنج

و جاده یک طرفه

من باشم و تو باشى

و دوست داشتنى که تمام نشود

 

زیباترین جملات عاشقانه برای عشق

جملات رمانتیک و جذاب

 

با تو که باشم

زمان از دستم می‌ رود

جایی که تو باشی و من

زمان جایی ندارد

 

__________________________

 

بند دل من

به لبخندهای تو بند است

برای دوست داشتنت اما

لبخندهایت را نه

دلت را لازم دارم

 

__________________________

 

دوستت دارم

و این تنها کارى‌ ست

که شنبه و جمعه

هفته و ماه و سال

نمى‌ شناسد …

 

__________________________

 

طوری کنارت می‌ مانم

طوری برایت خاطره می‌ سازم

که حتی اگر بخواهی هم  نتوانی ترکم کنی

آخر من فکر می‌کنم هیچ رفتنی

حریف خاطره‌ ها نمی‌ شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.