بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج
 

جملات ناب سالگرد ازدواج به همسر و دوستان و اقوام و نزدیکان باعث می شود تا در سالروز ازدواج تان، عشق و علاقه ای دوچندان به شما پیدا کند بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج به همسر را برایش بفرستید تا شما را عاشقانه و رمانتیک دوست داشته باشد در این مجموعه از سایت سماتک جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج مبارک مناسب برای عزیزان و نزدیکان و یا همسرتان تهیه و جمع آوری شده است.

 

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج بهترین و ذوق انگیزترین اتفاقی است که در زندگی مشترک شما و همسرتان هر سال یکبار تکرار می‌شود. برای حفظ رابطه عاشقانه لازم است به چیزهای کوچک مانند استفاده از کلمات عاشقانه و فرستادن بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج اهمیت داد و برای استحکام بیشتر زندگی تان که با ازدواج بنیان گذاشته شده، ارسال متن عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج یکی از روش‌هایی است که همسرتان بتواند به ارزش و اهمیتی که نزد شما دارد پی ببرد. در ادامه این نوشتار از سایت سماتک کالکشن زیباترین و بهترین متن عاشقانه برای ابریک سالگرد ازدواج را برای شما زوجین عزیز آماده کرده ایم که می توانید در سالروز عقد و ازدواج تان یکی از آنها را برای معشوق تان ارسال کنید.

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

من همیشه این روز را به خاطر خواهم داشت چون در این روز شیرین ترین رویای من به حقیقت پیوست. سالگرد ازدواجمون مبارک همسرم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

مردان مجرد بیشتر از مردای متاهل درباره زن ها می دونن، چون اگه نمی دونستن اونا هم تا حالا ازدواج کرده بودن … سالگرد ازدواجت مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

دوست داشتن تو همه چیزیه که می خوام انجام بدم.
خوشبختانه بقیه زندگیم رو برای انجام این کار وقت دارم. سالگرد ازدواجمون مبارک!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

امروز یه روز خاصه، برای یک زوج خاص که یه عشق خیلی خاص رو با هم شریک شدن … سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

لبخندت هنوز هم قلب من را ذوب می کند، سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

امروز به یادم میاره که خداوند واقعا من رو دوست داره
برای اینکه شگفت انگیزترین آدم دنیارو به من بخشیده
من همیشه شکرگزار خدا خواهم بود
سالگرد ازدواجمون مبارک نازنینم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج به دوست

دوست خوب من سالگرد ازدواجتون مبارک!
بعد از این همه سال هنوز هم یه زوج شگفت انگیز و عاشقانه هستید.

دوستون دارم

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

من بارها عاشق شدم و هر بار عاشق تو! سالگرد عشقمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

یکی از زیباترین چیزهایی که من شاهد اون بوده ام عشق شما نسبت به همدیگه در طول سال هاست. سالگرد ازدواجتون مبارک دوستان عزیزم!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

هیچ چیز در این دنیا نمی تواند به شگفت انگیزی عشقی باشد که تو به من بخشیده ای. عشق تو روزهایم را بسیار روشن ساخته است.
سالگرد عروسیمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عشق اساس ازدواج است و شما به ما نشان دادید که عشق واقعی وجود دارد. سالگرد عروسیتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

همه لغت نامه ها رو گشتم تا معنای زندگی رو پیدا کنم، چیزی پیدا نکردم.
اما وقتی که با تو ازدواج کردم و به چشم هات خیره شدم همه چیزو پیدا کردم.
سالگرد ازدواجمون مبارک همسر عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

جملات ناب سالگرد ازدواج

امیدوارم پیوند قوی، شیرین و آرامش دهنده شما با هم، با طراوت و عطرش تا ابد ادامه پیدا کند. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

یه رز زیبا تقدیم به یه زن زیبا که همسر زیبای منه و به من زندگی زیبایی بخشیده. سالگرد عروسیمون مبارک عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

یک رابطه واقعی وقتی ایجاد می شه که روح ها با هم پیوند پیدا کرده و قلب ها برای هم به تپش دراید، برای همیشه و تا ابد، درست مثل شما! سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عاشق شدن راحته اما عاشق موندن کار سختیه که تو انجامش دادی. سالگرد ازدواج مون مبارک عشقم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

متن عاشقانه سالگرد ازدواج برای همسر

زمان عوض می شه، آدما تغییر می کنن اما خاطرات همیشه باقی می مونن. برای شما دو نفر آرزوی یه زندگی سرشار از خاطرات شاد دارم. سالگرد ازدواج عالی داشته باشید.

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز پیوند با تو
سالگرد ازدواجمون مبارک همسر خوبم

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

می گویند زمانی که درباره چیزی در زندگی تان مطمئن نیستید، تنها از قلب خود پیروی کنید، من هم همین کار را کردم و
قلبم من را درست به سمت تو هدایت کرد.
سالگرد ازدواجمون مبارک مهربونم!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

همسرم! طوری که مرا به آغوش می کشی و دستانم را می گیری، همه نگرانی ها از من دور می شوند
چون می دانند که من تو را دارم
دوستت دارم و این دوست داشتن هرگز لحظه ای متوقف نمی شود. سالگرد ازدواجمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

برای خیلی از آدما، ازدواج کامل مثل افسانه یا قصه های خیالی سرزمین پری ها یا حتی امیدهای واهی می مونه اما برای من یه چیز واقعیه که بین شما دو نفر وجود دارد. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

روزی که تو همسرم شدی شادترین روز زندگیم بود. دوستت دارم آرام جانم، سالگرد عشقمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

آرزو می کنم که عشقتون پابرجا بمونه. سالگرد عشقتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

متن طولانی عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج به همسر

مهربان ترین ام
وقتی تو با منی سرود و شادی با من است. نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هرلحظه دلم به یاد تو می‌تپد. در قلب من آفتاب تابان باش.
سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبریک می‌گویم.

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

ازدواج با تو بهترین چیزی بوده که توی زندگیم اتفاق افتاده، سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

شما دو نفر جواهرات قیمتی هستید، در حلقه عشق تا ابد کنار هم بمونید. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

امروز یاداور بهترین تصمیم زندگیمه: خواستگاری و ازدواج با زیباترین زن دنیا.
سالگرد ازدواجمون مبارک فرشته من!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

تو به من کمک کردی که پاسخ درست همه سوالات دشوار زندگی ام را پیدا کنم. سالگرد ازدواجمون مبارک همسر نازنینم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

بسیاری از زوج ها فقط می تونن حرف های هم رو بشنون اما من دیدم که شما به صدای تپش قلب هم گوش میدین. سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزانم!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

متن عاشقانه سالگرد ازدواجمون مبارک

اهمیتی نداره که اولین سالگرد، پنجمین، دهمین یا پانزدهیمن سالگرد ازدواجمون باشه
چیزی که مهمه اینه که من همیشه عاشقت خواهم بود و تو همیشه عاشقم خواهی بود.
سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

آرزو می کنم کتاب زندگی زناشویی تون فصل های جدید زیادی داشته باشه. سالگرد عشقتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

از اون روزی که با هم ازدواج کردیم زمان برای من متوقف شده و من در بین آغوش ها و لبخندها و عشق جاودانی گیر کردم!
سالگرد ازدواجمون مبارک.

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم قطار زندگی مشترک مان همیشه روی ریل های خوشبختی حرکت کند
سالگرد یکی شدنمان مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

امیدوارم زندگی به خوشبویی رایحه گل رز و رنگارنگی یک رنگین کمان داشته باشید. سالگرد عروسیتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

مثل یه قفل بدون کلید، اگه تو با من نبودی زندگی کردن هیچ فایده ای نداشت. سالگرد ازدواجمون مبارک عزیزم!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

اشعار عاشقانه سالگرد ازدواج

اولین سالگرد دیدارت
بر دل و دیده‌ام مبارک باد
نازنین همسرم، دل و دیده
یک صدا می‌زند تو را فریاد

سالگرد ازدواج من و عشقم مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عاشق شدن آسونه اما عاشق موندن واقعا سخته، کاری که شما دو نفر سال هاست انجام دادید! سالگرد ازدواجتون مبارک

.♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

امروز یادآور بهترین تصمیم زندگیمه
خواستگاری و ازدواج با زیباترین زن دنیا
سالگرد ازدواجمون مبارک فرشته من

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

متن پروفایل عاشقانه سالگرد ازدواج

گرامیداشت سالگرد عروسی
گرامیداشت یکسال عشق، اعتماد، مشارکت، تحمل و پشتکار است و البته تمدید آنها برای یکسال دیگر
سالگرد ازدواجمان مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عزیزم اکنون به جای دستانم دو بال طلائی میخواهم تا در زیبا ترین تاریخ تقویم
برای ستاره باران کردن شب سالگرد ازدواجمان تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم :
سالگرد ازدواجمون مبارک

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

جملات ناب سالگرد ازدواج

عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم، محبت را در قلب تو یافتم
با هر تپش قلبم می‌گویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست
سالگرد ازدواجمان مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

من آرزو می کنم که شادی هرگز خانه شما رو ترک نکنه، سالگرد عروسی تون مبارک !

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

همسفر خوبم …..
به خاطر … سال رنج که برای خوشبختی من تحمل کردی، از تو سپاسگزارم.
با تقدیم احترام
از طرف…..

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

خواهر یکی یک دانه من! خیلی خوشحالم که تو رو توی لباس عروسی بلند و زیبا می بینم … تو به طرز باورنکردنی شگفت انگیز شدی! همسرت مرد خوش شانسیه، تبریک می گم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

با هفتا آسمون پر از گل یاس و میخک
با صد تا دریا پر از عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق با یه احساس بی قرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه
سالگرد ازدواجمون مبارک …

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبو ترین و لطیف ترین گل های هستی را
همراه با خوش آهنگ ترین ترانه گیتی
به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم
دوستت دارم

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

شما دو نفر مثل جواهرید! سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عشق من نسبت به تو با کلمات قابل وصف نیست، تو رو فراتر از حد و مرزها دوست دارم. سالگرد ازدواجمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

بهترین هدیه برای من توی این دنیا عشقت به منه. هیچ چیزی توی این دنیا نیست که با عشق تو قابل مقایسه باشه.
دوستت دارم عسلم، سالگرد ازدواجمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

متن سالگرد ازدواج به همسر

بهانه بودنم ….. جان
در پگاه ….. سال ازدواجمان، شعر با هم بودن را می‌سراییم. از تو سپاسگزارم به پاس تمام مهربانی‌های بی‌دریغ و زلالت. به این بهانه و به شکرانه بودنت، تا پگاه سالگرد آغاز با هم بودنمان گل می‌گوییم و گل می‌شنویم.
با اهداء ادب و عشق
از طرف …..

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

یک تکه بلور از جنس حضور
یک یاس سپید از رنگ امید
با هر چی وفاست از سوی خدا
همه تقدیم تو باد
عزیزم امروز قشنگ ترین روز زندگیمه
سالگرد ازدواجمون مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

همه این سال ها، ازدواج برام مثل یه رویای طولانی زیبا بوده، بدون ساعت مزاحمی که منو از خواب بیدار کنه!
سالگرد ازدواجمون مبارک!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

جمله عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج

امروز روزیه که دو تا قلب با هم یکی شدن، به خاطر همه عشقی که برای زندگیم به ارمغان آوردی ازت ممنونم.
سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

همه این سال ها، ازدواج برام مثل یه رویای زیبا و طولانی بوده
سالگرد ازدواجمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

برای من لیوان همیشه نیمه پره و برای تو همیشه نیمه خالی! اما این دقیقا چیزیه که ما رو مکمل هم می کنه!
سالگرد ازدواجمون مبارک شوهر عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

بهترین جملات عاشقانه برای سالگرد ازدواج

شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است
حالا می‌توانم کاملا این جمله را درک کنم
چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم
اما حالا دوستت دارم و از بودنت لذت می‌برم
سالروز ازدواجمان مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

من در برابر به همه مشکلات زندگی نابینا شده ام چون تو چشمانم را به زیبایی های زندگی باز کرده ای. سالگرد ازدواجمون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عشق وقتی رخ می دهد که یک روح در دو بدن زندگی می کند و شما اثبات واقعی آن هستید
سالگرد ازدواجتون مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

یه زن زیبا با قلب زیبا برابره با زندگی زیبا
سالگرد ازدواجمون مبارک همسر عزیزم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

به نظر می رسه شما دو تا به سبک قدیمی ها زندگی می کنید! عشق تو نگاه اول و هر روز بعدش … سالگرد ازدواجتون مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

جملات ناب سالگرد ازدواج برای همسر

یک روز عشق!
یک هفته بحث
یک ماه جنگ
یک سال ازدواج!

سالگرد ازدواجت مبارک

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

من به خاطر این زندگی زیبا و شاد بسیار شکرگزار هستم
و بیشتر از همه به خاطر همسر مهربان، شیرین، زیبا و باهوشم
سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

ازدواج مثل بودن توی میدون جنگه! تو مجبوری همیشه آماده جنگ باشی. با این حال…… سالگرد ازدواجت مبارک

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

متن طولانی سالگرد ازدواج به همسر

یه سال دیگه گذشت و شما همچنان به دنیا نشان می دهید که عشق واقعی وجود داره. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

امروز به یادم میاره که خداوند واقعا من رو دوست داره
برای اینکه شگفت انگیزترین آدم دنیا رو به من بخشیده
من همیشه شکرگزار خدا خواهم بود
سالگرد ازدواجمون مبارک نازنینم

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

یه ازدواج خوب این نیست که دو انسان کامل کنار هم قرار بگیرند بلکه وقتی رخ می ده که دو نفر ناکامل یاد می گیرند که از تفاوت هایی که با هم دارند لذت ببرند. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

صدای عشق شما و صدای دریا چند خصوصیات مشترکی دارند، هر دو پایدار و ابدی هستند. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

امیدوارم خورشید همیشه به مسیر زندگی شما دو نفر بتابه و مهتاب و ستاره هاش همیشه قلب های شما رو روشن کنه. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

حتی بعد از این همه سال زندگی مشترک، شما هیچ وقت از هم خسته نشدید. آرزو می کنم همیشه همینطور بمونید. سالگرد عروسیتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

عشق حقیقی هرگز نمی میره، فقط با گذشت زمان فقط قوی تر می شه. عشق شما قویترین و صادقانه ترین نوع عشق است. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

تقدیر شما رو به هم رسوند و پیوند شما با گذشت زمان قوی تر شد … سالگرد ازدواجتون مبارک دوستان خوبم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

زیباترین شعر عاشقانه برای سالگرد ازدواج

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من

سال روز ازدواج مون مبارک عشقم

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

شما با هم هستید و همدیگه رو دارید و این تنها چیزیه که اهمیت داره. سالگرد عشقتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

ای کاش عشق برای همیشه و تا ابد زندگی تون را روشن کنه. سالگرد ازدواجتون مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

در یک ازدواج موفق باید بارها عاشق شد …. همیشه هم عاشق همان یک نفر! سالگرد ازدواجتون مبارک!

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج + جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج

بهترین متن عاشقانه برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج، جشن عشق، صداقت، همراهی، بردباری و استقامت است. سالگرد ازدواجت مبارک!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

نقل قول های زیادی درباره عشق پایدار وجود داره اما زوج های کمی مثل شما به این عشق رسیدن. سالگرد ازدواجتون مبارک دوستان نازنینم!

♣ ♥ ♣ ♥ ♣ ♥

قشنگ ترین جملات ناب عاشقانه برای سالگرد ازدواج و عروسی در این نوشتار گردآوری شد تا شما عزیزان بتوانید سالروز ازدواج با همسرتان و یا سالگرد ازدواج دیگران را تبریک بگویید. ارسال یک پیام عاشقانه به همسر در سالگرد عروسی تان بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.